Inceputul

In septembrie a inceput scoala si noi o data cu ea: am demarat proiectul “Sunt mic, dar ma implic!”.
Iata un scurt rezumat al primelor saptamani de activitate:
  • Selectarea voluntarilor a avut loc in perioada 15 septembrie – 15 octombrie; la final, aveam o echipa de aproximativ 10 voluntari entuziasmati.
  • Primul contact cu elevii a avut loc in momentul in care am anuntat proiectul si modalitatile de inscriere in proiect in prima saptamana de scoala (10-15 septembrie). Elevii care au dorit sa se inscrie, au scris o compunere pe tema “parerea mea despre orasul Bucuresti”.  Am avut putina bataie de cap cu selectarea elevilor, deoarece diverse “chestiute” tot ne incurcau planurile: ba uitau elevii sa aduca la scoala compunerile; ba uitau sa le scrie; ba apareau elevi noi dornici sa se inscrie in proiect dar care nu ar fi scris compunerea sub nici o forma. Pana la urma am reusit sa finalizam selectia, care de fapt a fost mai mult o auto-selectie J Si am dat drumul la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu